Fortrydelse, skade og fejl

Fortrydelse, skade og fejl

Beskadigelse / bortkomst

 

Skulle en forsendelse under transport fra os til dig lide skade eller bortkomme, påtager vi os hele risikoen.

Varerne er ikke leveret, før du modtager dem i hel og ubeskadiget stand.

Du hæfter aldrig for varer, der er bortkommet under transport. Hvis du har været uheldig at modtage en pakke, der er beskadiget, skal du straks gøre PostNord opmærksom på problemet. Har emballagen tegn på skade, når du modtager den, kan du åbne pakken i overværelse af postbuddet.

Opdager du først skaden, efter du har åbnet pakken, skal du henvende dig på det lokale postkontor, som så kontakter os. 

Defekte eller fejlbehæftede vare

Skulle du være uheldig at modtage en defekt vare, bør du hurtigst muligt returnere varen til os. Du har iflg. købeloven pligt til at reagere, inden for rimelig tid efter fejlen er opdaget.

 Du skal blot kontakte os på Mail info@hundenssnackshop.dk  Med send fakturaen og en kort beskrivelse af fejlen. 

Så kontakter kundeservice dig hurtigst muligt for en løsning.

Hos os har du selvfølgelig 2 års reklamationsret i henhold til gældende dansk lovgivning på området.

Fejllevering

Skulle du modtage en pakke med en forkert vare, skal du, inden for rimelig tid efter modtagelsen, rette henvendelse til os.

Du skal blot kontakte os på Mail info@hundenssnackshop.dk  Med send en kort beskrivelse af fejlen. 

Returret

Hos os er det ok at skifte mening

Du har 30dages returret! Dette gælder varer, der er købt i webshoppen.

Dog Forhindre fødevare lovgivningen i Danmarks at vi tager foder og fødevare til dyr retur.

Så foder og fødevare er desværre ikke medfatte i returretten

Ønsker du at retunere en vare Kontakt kundeservice på Mail info@hundenssnackshop.dk

Varen må ikke være taget i brug eller beskadiget, emberlagen skal være beskadiget og skal returneres i samme stand og mængde.  

 Vare der skal retuneres sendes for egen regning til os.

Bedst sælende Produkter 

0
    0
    Kurv
    Kurven er tomRetur til shoppen